Tjejkvällen i Floby 2013

 
Igår kväll var det dags för den årliga tjejkvällen i min lilla by. Vi var 26 utställare och det kom tjejer i alla åldrar för att kika, fynda och bara träffas. Det var riktigt roligt!
Jag var där med mina smycken och hade folk vid bordet hela tiden, så kul!!
Jag hann inte fota så mycket men här kommer lite bilder på mitt bord och några av de andra utställarna i alla fall.
 
 
 
 
 
 
 
Nu till de andra utställarna..
 
 
 
 
Utanför stod Ross och sålde mat. Sååå gott!!!
 
 
 
 
Sötaste mössorna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carruuu

ser jättemysigt ut :-) visste inte att du gjorde nyckelringar också! har du nån webshop eller nått? i så fall köper jag gärna en ;-)

Svar: Jag har ingen webshop men tar emot beställningar via bloggen eller mail. =) Vill du ha en cupcake eller marshmallow? Någon speciell färg? =)
Johanna

2013-11-08 @ 12:12:47
URL: http://carruuu.nu/
Postat av: erikasblogg.se

Men vilken mysig dag! Hade gärna varit där :)

Svar: Ja det brukar vara jätte kul! Roligt när alla ställer upp och kommer också. =)
Johanna

2013-11-08 @ 23:13:23
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: Carruuu

svar: gärna en sån där vit-lila marschmallow som hänger längst upp till höger på det vita trädet :-) haha! vore ju smidigt om du kunde skicka med den i samma paket som örhängena och det, för eftersom du sa nästa vecka antar jag att du inte riktigt skickat än? :-) om du vill kan du ju skriva kontonr/bankgiro i pm på facebook samt hur mycket du vill ha så för jag över så fort jag kan :D

Svar: Ja men absolut! Så gör vi! Jag tar 30kr för nyckelringarna + 10kr i frakt. Men jag skickar mina kontouppgifter till dig på fb under dagen. :D
Johanna

2013-11-09 @ 11:10:15
URL: http://carruuu.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0