Stora julshopping dagen!

 
Idag har jag och familjen, minus Christer, varit på Gekås i Ullared och trängts bland shoppingglada människor. Jag var för första gången med om att shoppa i mörker då strömmen gick i hela området^^ haha Det var en ny och spännande upplevelse. Strömmen kom dock tillbaka inom tå timmar så det var lugnt. Vakterna fick i alla fall öppna dörrarna till nödutgångarna för att släppa in luft eftersom ventilationssystemet också var nedlagt, värmen steg fort bland allt folk vill jag lova!
Jag fick i alla fall shoppat en himla massa julklappar och annat. Lite av det jag köpte till mig själv skall ni få se nu.
Linnet på bilden ovan köpte jag idag.
 
Lilly fick en stor present, en kattställning.
 
 
Jag fick med mig en stor och mjuk pläd hem.
 
 
En julklänning i vinrött.
 
 
En himla massa ljus! Bland annat detta som doftar jul.
 
 
Jag hittade två tjocka tröjor till mig själv.
 
 
Och två toppar.
 
 
En massa sockar!!
 
 
Nya matlådor..
 
 
Min efterlängtade rosa handdammsugare som lyser, perfekt när man får för sig att dammsuga i mörkret! Haha Som om det någonsin skulle hända^^ Jag har iaf provkört den, djuren hatar den men jag älskar den! haha
 
 
En röd ugnsform till kommande julmat.
 
 
Christer fick en stickad tröja, mössa och vantar.
 
 
Köpte en massa inslagningspapper, etiketter, röda band, tejp och annat smått och gott också.

Kommentarer
Postat av: Josse

Fina saker du hitta(som vanligt)!Jag vill med till Ullared :( xD

Svar: Åh tack! Ja det fanns så mkt fint nu!!
Johanna

2013-11-02 @ 22:53:15
URL: http://everhag.blogg.se
Postat av: hanna

Men åååh, supersöt julklänning och.. jag bara älskar matlådorna samt bilden på den sista stickade tröjan, VILL HA !!! :P

Svar: Åh tack! Ja Christer blev jätte glad för den tröjan och klänningen kommer nog sitta riktigt fint till jul^^
Johanna

2013-11-03 @ 06:23:55
URL: http://hanniiiboll.blogg.se
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Ååå så mycket fint! Men några timmar utan ström!!!! ojoj!

Svar: Tack! Ja det var riktigt spännande^^ hehe Kassorna funkade och några få lampor i taket, men annars var elen död^^ Tur de hade kris generator. Det var riktigt behagligt att gå där när ljuset var lite halvskumt, det är ju så himla starkt ljus med alla lysrör annars.
Johanna

2013-11-03 @ 11:47:55
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: Rebecka - bloggar om skönhet och vardag

Snyggt linne på första bilden!! :)

Svar: Tack! :D
Johanna

2013-11-03 @ 17:47:43
URL: http://citrusljus.blogg.se
Postat av: maja

åh den sista tröjan var ju bara för fin!

Svar: Ja det tyckte jag med! ^^ hihi
Johanna

2013-11-03 @ 18:41:59
URL: http://bjorsne.blogg.se
Postat av: christer

heall yeah

2013-11-03 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0