Gästrummet

Igår blev gästrummet klart. Eller klart är det väl inte med de sakerna som jag hade är på plats. Rummet är ju fortfarande ganska tomt, men jag har några fler projekt på gång^^ Men just nu ser det i alla fall helt okej ut. Så är det någon som vill komma och sova över så slipper ni soffan för nu har jag en säng till övers.
 
Här kommer lite bilder:
 
Josephines gungstol står i hörnet vid fönstret.
 
 
Sängen fick vi av våra hyresvärdar. Överkastet är köpt på Indiska för en 4 år sedan.
 
 
Mammas gamla böcker ligger nära till hands om man vill ha något att läsa.
 
 
Som nattduksbord har jag ställt dit en blå metallpall.
 
 
Loppisspegeln har kommit på plats.
 
 
Lampan jag fyndade på loppis likaså.
 
 
Intill sängen har jag ställt en korg med inredningstidningar att bläddra i.
 
 
På väggen bakom dörren har jag satt upp en tavelhylla där jag ställt tavlan jag gjorde igår och några fina barnböcker.
 
 
 
Jag är helnöjd med fondväggen jag målade!
 
 
Vad tycker ni? Kan man få ro till att sova här tro?

Kommentarer
Postat av: Adine - fotograferande lärarstudent

Vilken skön stil på gästrummet! :D Det ser riktigt mysigt ut!

Svar: Åh tack snälla! :D Så glad jag blir.
Johanna

2013-05-01 @ 11:07:26
URL: http://justbeingmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0