Just the two of us

Ikväll är det bara jag och Spike, precis som igår kväll. Christer är nämligen i Västerås med vänner denna helg och eftersom jag jobbat idag och skall göra det i morgon igen så blev jag kvar hemma.
Men lite kvalitetstid ensam med Spike är aldrig fel. Dock skall det bli himla skönt när Christer kommer hem i morgon, vi saknar honom både jag och Spike. Speciellt nu på kvällen när det snart är dags att sova.
 
 
Här kommer ytterligare bilder på hur tvrummet ser ut just nu. Ska köpa en ny matta när vi åker till Ullared och andra änden av rummet skall fixas under veckan som kommer.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hanniis

Åååh, va fint du har gjort det :)

Svar: Tack :D
Johanna

2013-07-08 @ 08:52:15
URL: http://hanniiiboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0