Första lördagen i juli

Denna morgon vaknade vi till strålande sol och sommarvärme.
Jag och Spiek gick ut med detsamma och blev kvar ute i stort sett hela förmiddagen.
 
Jag plockade smultron i dikeskanten..
 
 
Fotade lite i trädgården..
 
 
 
Satte upp två lyktor med myggljus som jag köpte igår.
Fanns att köpa på Rusta, 4st för 49kr så passa på^^ De fanns i grönt, gult och orange också för er som inte gillar blått.
 
Jag fotade den finaste som finns <3
 
 
Jag åt solvarma jordgubbar, de som jag planterade tidigt i somras har böjat mogna nu.
 
 
Kl 14 var det dags för mig att åka till jobbet så jag pussade Spike hejdå för några timmar.
 
 
Vad har ni gjort denna fina julidag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0