Nyårsafton 2012

Nyårsafton firades hemma hos mina föräldrar som firade silverbröllop. Mina mostrar var där, samt mormor och några vänner till min far.
 
Mamma hade dukat bordet fint och tänt blockljus i silver för att följa temat.
 
 
Vi slog oss ner till bords och åt en massa god mat.
 
 
Till efterrätt hade mamma gjort citronfromage, det var verkligen super gott och uppfriskande!
 
 
 
Pappa till vänster och hans vän Åke till höger.
 
 
Pappas jobbarkompis Mikael, min lillebror Oskar och hans flickvän Ellinore.
 
 
Lillasyster Viktoria.
 
 
Mamma skrattade och var glad.
 
 
Pappa hade beställt en kopia av brudbuketten mamma fick till bröllopet.
 
 
 
 
Sedan ville mamma ta familjebilder.
Först ett på oss.
 
 
Sedan ett med mamma och hennes storasystrar.
Spike ville vara med så det fick han^^
 
 
Och på de sista kortet fick mormor vara med på ett hörn.
 
 
Vid tolvslaget skålade vi och ställde oss i fönstret för att kika på fyrverkerierna som grannarna avfyrade.
 
 
Gott nytt år allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0