Julklappar

Här är julklapparna jag fick under gårdagens julfirande.
Av min syster fick jag de här två skålarna.
 
 
Av farmor och farfar fick jag kökshanddukar.
 
 
Min bror hade köpt en kokbok.
 
 
Av mina föräldrar fick jag en ugnsform som hör till min julservice.
 
 
Och en stor linnejulduk.
 
 
Den här handmålade tomten fick vi också. Det är min pappas moster som målat den.
 

Av min syster fick jag även den här filmen. Den sista Disneyklassikern för att göra min samling komplett!
 
 
Vad har ni fått i jul?

Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Åh, så mysigt! Jag har fått parfym, pengar, choklad, smink och massor av annat fint! :D

Svar: Låter som himla fina julklappar det! =)
Johanna

2013-12-25 @ 18:56:58
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
Postat av: Nnad ♥

Vilken fin kisse! Är det en siames?

Svar: Tack! Nej en siames skulle jag aldrig skaffa, min kompis har en och värre kattras finns typ inte^^ haha Min är 75% ragdoll och 25% korthårig perser. =)
Johanna

2013-12-25 @ 21:28:23
URL: http://nattstad.se/nnad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0