Året 2013

Här kommer en samanfattning med några av höjdpunkterna från år 2013.
 
Vintern var lång och kall, men det var den vackraste vi någonsin haft!
 
 
Jag ordnade en överraskningsfest för min syster som fyllde 18 år.
 
 
 
Vi firade påsk.
 
 
 
Jag var med på vårmarknaden i staden.
 
 
 
 
I april sågade och klöv vi ved.
 
 
Jag lyckades knäppa de finaste bilderna på Spike, här är bara två av dem.
 
 
 
Jag fyllde 24år.
 
 
 
 
I maj kom sommarvärmen
 
 
 
 
 
 
Vi åt frukost i det gröna
 
 
Jag och Josephine firade att vi båda fyllt år med ballonger och tårta.
 
 
 
 
Jag köpte min efterlängtade Kitchen aid <3
 
 
Vi firade midsommar
 
 
 
Spike fyllde 3 år <3
 
 
 
 
När det regade åt vi frukost i paviljongen.
 
 
Jag åkte till Sala och hälsade på Josephine och Linda.
 
 
 
 
 
 
Jag och Spike njöt av semester och ledighet.
 
 
Vi åkte på en dagstur till Visingsö.
 
 
Vi besökte en bilkyrkogård.
 
 
 
 
Vi åt mjukglass
 
 
 
 
Det var cruising i stan.
 
 
 
Vi njöt av de sista sommardagarna i augusti.
 
 
Jag bakade en del.
 
Vi ordnade med kräftkalas.
 
Vi var bjudna på...

Vi fick hem en..
 
Vi gick på stadens höstmarknad.
 
 
Hösten kom på riktigt..
 
 
 
Christer fyllde 25 år.
 
 
 
 
 
 
Vi var bjudna på Halloween fest.
 
 
 
Det kom lite snö, som tyvärr smälte bort lika fort..
 
 
Lilly växte om Spike..
 
 
Det kom ny snö och det var julmarknad i vår by..
 
 
Snön försvann och vi for ner till Göteborg för att kolla in Musikhjälpen.
 
 
Vi gick på jul på Liseberg i spöregnet.
 
 
Och sedan var det jul och nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0