Annandag jul

 
Idag har vi haft julfirande hemma hos oss. Vi var 13 personer allt som allt. Jag, Christer, Christers mamma Susanne, hennes Göran, Christers storebror Tommy, hans Emma, Christers lillasyster Jennifer, mina föräldrar, min bror Oskar, hans Ellinore, min syster Viktoria och hennes Daniel.
 
Bilder på juldukningen ser ni nedan.
 
 
 
 
Här är maten jag bjöd på.
Jansson, omelett, köttbullar, prinskorv, älgkorv, rullsylta, ägghalvor, sallad, coleslaw, julskinka, knäclebröd, kex, ost, rödbetssallad, revbenspjäll och senapsgriljerad lax.
 
 
 
 
Efter maten spelade vi julklappsspelet.
Här är min mamma, Emma, Tommy och Jennifer.
 
 
Min pappa lät Spike slicka på tärningen innan han kastade den och då fick han flera sexor på raken. Spike är tydligen en riktig lyckoamulett! ^^
 
 
 
Jag vann två paket i julklappsleken.
En påse hundgodis och en burk med godis till mig. Ojojoj vad vi ska smaska jag och Spike ^^
 
 
Till efterrätt serverade jag fruktsallad, kaffe, glögg, chokladpraliner, pepparkaksglass och pepparkakor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för en trevlig eftermiddag och kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Josefine Hallgren ;*

Ja det var verkligen en hel del! :o
Så himla mycket gott det ser ut att finnas :D

2013-12-27 @ 14:34:45
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0