Födelsedagspresenter

Här kommer bilder på presenterna jag fick igår.
 
Av Christer, mamma, pappa, lillebror, lillasyster och mormor fick jag en paviljong/partytält.
Hade tänkt köpa exakt den här så nu slipper jag det^^
Tack så mycket!!
 
 
 
 
Av farmor och farfar fick jag en sockerlåda som jag önskat mig.
 

De hade även med sig en blomma.
 
 
Mormor hade också en blomma med sig.
 
 
Av Christers familj fick jag de här fina chips och godisskålarna i trä.
 
 
Christers moster hade skickat med ett paket också. Underbara ljus som doftar vanilj och kanel. Dessa ska placeras i badrummet och tändas nästa gång jag tar ett bad^^
 
 
Tack så mycket allihopa! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine Svärd

Hejsan!
Veckans blogg är nu utsedd och presenterad i ett inlägg. Klicka in på länken här för att se om det blev du denna veckan! (:
Var gärna med igen!

Kram Josefine

http://josefinesvard.blogg.se/2013/april/veckans-blogg-2-3.html#comment

2013-04-28 @ 17:55:38
URL: http://josefinesvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0