Konstnatten/Mekelmess 2012

Sista helgen i September var det Mekelmess/Konstnatten.

Jag deltog med mina smycken och hade en super trevlig helg!
Bilder och länkar till några av de andra utställarna kommer här:
 
 
Jag höll till i butiken Tea Corner i Floby.
Butiken drivs av Ewa som tillverkar och säljer chokladpraliner och egenblandat thé. Hon har också kurser i pralintillverkning så om du är intresserad av att delta kan du komma i kontakt med henne här:
 http://www.teacorner.se/
 
 
Här ser ni mig och min station.
 
 
Intill mig stod den trevliga (amatör)fotografen Ulrika Svensson med sina vackra foton på djur och natur.
 
 
Ulrika kan ni komma i kontakt med via hennes hemsida: www.phooting.se eller via mail: [email protected]
 
 
Döttrarna till nästa utställarte spelade underbar musik.
 
 
Dessa fina glas och keramikprydnader kan ni läsa mer om här: www.glasateljen.se
 

Under kvällen kunde man också frossa loss i Cupcake buffe'n som Annett Ahlström stod för.
Hennes blogg och hemsida hittar ni här: www.kalasmammorna.blogspot.com och www.dittskafferi.com / www.dittskafferi.blogspot.com
 
 
Resten av helgen får ni se i nästa inlägg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0