Rom Italien 2007


Jag är så sugen på en utlandsresa, har bara varit utomlands två gånger och då med skolan båda gångerna. 2007 var vi i Rom och 2008 i London, så nu är det verkligen dags för en resa känner jag, helst en sol och badresa men ändå med lite kultur. Fast problemet är att jag inte har någon som direkt kan eller vill åka med mig :(

Här kommer några bilder från studieresan till Rom i Italien 2007.




Jag blev avtecknad uppe på spanska trappan.



I Italien har de verkligen den godaste glassen ever!!



Vi besökte Forum Romanum. Helt ofantligt vackert och otroligt imponerande!



Vi strosade i vackra trädgårdar...



Vi besökte också Vatikanen och vinkade på Påven.


Kommentarer
Postat av: Jess

Åh vad avundsjuk jag blir på dig som varit i Rom! Själv ska jag till Rhodos i augusti, tror det blir en perfekt blandning av sol och bad men även kultur. Du får hitta någon som vill åka med dig :)

2012-05-31 @ 21:14:32
URL: http://jesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0