Hela huset gungar!

Efter tatueringsmässan igår så åkte jag och Josephine hem till henne för att senare bege oss till Bogrens salonger i Skövde där hela huset gungade för kvällen. Inträdet var endast 60kr denna kväll så det var riktigt nice!
Min bror fick köra in oss till Skövde och sedan tog vi tåget hem på natten. Bilder från kvällen kommer här, en del är inte allt för snygga, men de får vi bjuda på ;)



På väg mot Skövde och partyt är i full gång i bilen!!



Vi tog en massa flummbilder också, men det får räcka med att jag delar med mig av den här^^



Snygg-Jossan <3



Inne på Bogrens tog vi något att dricka, tittade på folk och dansade vi tills fötterna värkte, det var sjukt mycket folk! Och tro det eller ej, men det är nog nästan tre år sedan jag var ute på krogen senast!! Så nu var det på tiden^^ Och det ska absolut inte dröja så länge tills vi drar ut igen kan jag lova!



Vi är inte rädda för att bjuda på oss själva iaf^^



På väg mot tåget såg vi de här söta grisarna som jag var tvungen att ta ett kort på^^


Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: Aah, gud! Världens bästa idé!

2012-03-05 @ 14:05:14
URL: http://litesocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0