Midsommarafton 2012

 
Jag har haft en underbar midsommar!
Vädret var fint ända fram till kvällen, sällskapet, maten och allt var toppen!
 
Dagen började med en riktig midsommarfrukost.
 
 
SEdan bar det iväg till Gaddesanda med goda vänner.
 
 
Jag och Elina tog en promenad för att plocka blommor och passade på att ta en tur ner till stranden samtidigt.
 
 
 
Sedan band jag kransar och Elina dekorerade och dukade.
 
 
Nanny hittade en groda, men den ville inte vara med på midsommarfirande utan hoppade iväg.
 
 
Midsommarlunch på gång!
 
 
 
Vad tycks om mitt partyglas?! ^^
 
 
Det skålades...
 
 
Och sjöngs...
 
 
Efter maten promenerade vi ner till stranden igen.
 
 
 
Sedan spelade vi kubb, lag: Jag, Elina och Robin vann! ^^
 
 
Midsommartårtan som Elina bakat.
 
 
Midsommardrinken
 
 
Sedan fick de här båda tokarna för sig att de skulle bada, det fick vi ju inte missa^^
 
 
 
Det var tydligen kallt i vattnet, trots detta var de i en gång senare på kvällen också.
 
 
 
Snacks måste man ju ha!
 
 
 
 
Framåt kvällen kom regnet och då förflyttade vi oss in i husvagnarna, spelade kort och hade det trevligt.
 
Vad har ni gjort i midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0