Vimto plåtburk

Jag har ju hur många plåtburkar som helst, emn jag tycker inte att jag kan få för många, inte än ia alla fall^^
Den här burken fick jag av min förra granne igår när jag var på väg till jobbet. Himmlans vad roligt det är med sådana spontana överraskningar! Och det är kul att veta att när folk ser en viss grej så tänker de på mig! :D Att det finns de som faktiskt läser vad jag skriver här på bloggen om vad jag gillar osv, det känns väldans bra och man blir faktiskt lite rörd^^



Jag gillar den här burken skarpt!
Har aldrig sett någon likadan förut och det är ju extra roligt!!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad fin burk! :)

2012-02-25 @ 12:48:35
URL: http://iwasborrnthisway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0