En toppen helg lider mot sitt slut..

Trots att jag har jobbat en massa den här helgen så har den varit toppen! Jag har tagit till vara på dagarna riktigt ordentligt och hunnit med en massa roligt.
I fredags slutade jag jobbet vid 20.30 och sedan åkte jag hem till Josephine och hade myskväll med chips, dipp och en massa prat och skratt.
På lördagen tog jag det lugnt på förmiddagen och städade upp lite här hemma, vid lunchtid åkte sambon iväg till en kompis som han skulle stanna över natt hos. Kl 14 började jag jobbet och när jag slutade vid 20.30 kom Niklas förbi. Det blev filmkväll med chips, gott att dricka och en massa prat om allt.
Den här söndagen började med att vi tog en långpromenad med Spike, käkade frukost och såg en film. Sedan for Niklas hemåt och Christer kom hem. Jag har också hunnit med en långpromenad till och pratat med Josephine i telefon, ätit pannkakor, lagat mat tills i morgon, dammsugit och nu blir det soffläge resten av kvällen.

En riktig toppen helg!




Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Presenter & Inredning

Varmt välkommen till KNORKAN! Just nu har du chansen att vinna ett virkat kuddfodral från Svanefors. Läs mer om tävlingen på KNORKANS facebook sida ♥

2012-02-26 @ 18:30:33
URL: http://knorkan.se
Postat av: Lina - cake, camera, creativity

SV: Åh vad kul att du tycker det! :) De var jätteroliga att göra. Kul att du hittat till min blogg!

2012-02-27 @ 17:46:50
URL: http://krafla.blogg.se/
Postat av: Karoline

Men ooo, tack ;)

Alltså åh, sötvovven!!!!

2012-02-28 @ 22:16:14
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0