Jul-tävling!!!

 Jag tänkte ha en tävling här på bloggen.
Det du kan vinna är ett par av mina egendesignade julinspirerade örhängen nedan.
Jag kommer att dra tre vinnare varav den som kommer 1:a får välja vilka örhängen den vill ha först, 2:an får välja av de två som finns kvar och den som kommer på 3:e plats får det paret som blir kvar.
 
För att vara med och tävla ska du länka till tävlingen och min smyckesblogg (www.johannasmumsigasmycken.blogg.se) i ett inlägg på din blogg och lämna länkarna i en kommentar nedan. Skriv också en bra motivation till varför just du skall vinna. Glöm inte att lämna din mailaddress så jag kan kontakta dig.
 
Tävlingen avslutas nu på söndag den 16:e december. Vinnarna dras och meddelas måndagen den 17:e december så ni hinner få hem örhängena innan jul.
 
Lycka till!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0