Floby julmarknad

Idag har jag stått på Floby julmarknad ihop med en massa andra trevliga och duktiga människor.
På bilden nedan ser ni mig och mina smycken. Vill ni se dem på närmare håll kan ni kolla in min smyckeblogg: www.johannasmumsigasmycken.blogg.se
 
 
 
Intill mig stod min kusin Sofia med sina tavlor, vid köp av tavlor och vykort skänker hon en slant till spädbarnsfonden som stödjer familjer som förlorat ett barn.
Kolla in hennes hemsida här: www.ateljeesmeraldas.devote.se
 
 
Intill oss satt Kicki och stickade världens sötaste barnkläder, mössor och tröjor. Och så halsdukar och liknande till vukna. Henne kan ni kontakta här: [email protected]
 
 
 
 
Irenes saft och sylt.
 
 
Här stod någon annan som stickade mössor och vantar.
 
 
 
En till smyckeförsäljare.
 
 
Hudvårdsprodukter.
 
 
Det var en tjej till som tillverkade smycken och annat i cernitlera, precis som jag.
Visst är julklapparna söta!?
 
 
Gipsfigurer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0