Födelsedagspresenter

Här kommer bilder på några av presenterna jag fick igår, jag har tydligen inte fått allting ag skulle få än, min bror hade inte hunnit köpa något och pappa var inte klar med sängramen han skulle göra eftersom han fick magsjuka i förra veckan. Men jag är så nöjd med det jag fick ändå! =)

Jag fick lotter av cheferna på jobbet, jag som aldrig köper några själv så det var riktigt roligt att sitta och skrapa^^ Och när det är ens födelsedag ska man ju ha extra tur och det hade jag, det var vinst på varenda lott! ^^


Av mamma, pappa och lillasyster fick jag en orkideé



Och av mormor fick jag en blomma och en liten slant.

Tack så mycket allihopa för att ni gjorde min dag så fin!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0