Mor och dotter dag!

Idag har jag ovh mamma spenderat dagen i Ulricehamn. Vi letade kläder till mamam som hon ska ha i helgen då hon ska på 70-års kalas och så hittade jag en klänning jag ska ha på min väninnas bröllop i sommar.
En riktig toppendag!
Älskar de smala gatorna med kullersten som finns i Ulricehamn, så himla mysigt.



I ett skyltfönster hade de större skyltdockor är de vanliga, de två till vänster har normalstora lår och är lite bredare!!! Det gillar vi!



Här inne handlades en del!





Sedan åt vi lunchbuffé på kinaresturangen.





Min mat.
Ja, jag blev mätt^^




Kommentarer
Postat av: Malin

ah vad gott med kinamat!

2012-04-13 @ 20:46:36
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Lissen

Vilken fin dag ni hade tillsammans.

Och kullerstensgator med affärer gillar jag också.



Ha en skön lördag. // Lissen

2012-04-14 @ 09:47:51
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0