Time changes everything... almost everything

Satt och kollade igenom lite gamla kort nyss och bestämde mig för att ladda upp några på mig själv från de senaste åren.

Det här kortet är taget 2006 då jag var 17år.



2007 åkte jag på skolresa till Rom i Italien, då togs det här kortet.



2008 åkte vi på klassresa till London en vecka inna studenten och då togs det här kortet.
Här är jag alltså 19år. 




Efter studenten behövde jag en förändring kände jag så jag klippte av håret, hur det blev kan ni se på bilden nedan.



Efter en lång vinter med väldigt mkt upp och nergångar var jag så trött på allt och ville ha en drastisk förändring, det resulterade i att jag klippte håret ännu kortare som ni ser på bilden nedan.



Sedan hade jag någotlunda kort hår under hela sommaren.



Till jul 2009 hade det vuxit ut lite.



Till våren 2010 klippte jag mig såhär.



Under sommaren 2010 fick håret växa..



Tills i vintras hade det vuxit ut såhär mycket.



Och nu ser jag ut såhär, om jag har håret utsläppt och lockat det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0