Mjukstarta helgen

Idag har jag jobbat fram till kl 15.30 och sedan tagit helg. Är nämligen ledig fram till kl. 14.30 på lördag då det är dags att jobba igen. Efter jobbet stack jag hem snabbt och bytte om, satte mig i bilen och styrde bilen mot stan för att hämta upp Josephine för en fika. På vägen hem blev det en tur förbi mormor, där blev jag kvar och pratade en stund så nu har jag till slut kommit hem och kan ta det lugnt resten av kvällen.  

Knäppte två kort lite snabbt innan jag for iväg till stan förut^^



Det blev fika på kaffekoppen, ett supermysigt fik i äldre stil.


Kommentarer
Postat av: jennie

sv: eller hur :D allt bra idag?

trevlig helg!

2011-09-09 @ 10:04:04
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0