I'm so happy, I'm so glad that I've got you!

Idag har sambon åkt iväg till en kompis för att fira att denna fått jobb, och eftersom jag skulle jobba kvällen idag så fick jag bli hemma. Så nu sitter jag här framför tv:n och väntar på att bli tillräckligt trött för att gå och lägga mig^^ Jag är så himla glad att jag har Spike, speciellt vid tillfällen som dessa då jag måste sova ensam. Att sova ensam är bland det absolut värsta jag vet, jag känner mig så mycket tryggare och kan slappna av mer och sova gott om jag har Christer intill mig, lr bara vet om att han är i samma lägenhet. Men att ha Spike tätt ihopkrupen intill mig är inte heller fel, han sover under mitt täcke varje natt så åtminstonde det kommer ju vara som vanligt även denna natt. I'm so happy I've got you! <3



Ikväll har jag gottat mig med några kräftor och Spike har suttit intill i soffan och halvsovit. Nu ligger har här intill mig och sover så jag tror det börjar bli dags för sängen i alla fall.



Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0