Höstsolen värmde gott idag.

Idag har det verkligen varit sommarvärme, jag och Spike har varit på två promenader varav en med mamma. Sedan var vi ute i parken på baksidan och lekte en stund innan middagen förut, mys mys! På förmiddagen hann jag även med en tripp in till stan för att klippa mig, var ett halvår sedan sist (fy på mig!!) så det var verkligen på tiden att det blev gjort.





Idag åkte höststövlarna på för första gången i år.
Det här blir det tredje året jag har dem och de skall absolut inte bytas ut! När det blir dags för det så kommer jag garanterat att gråta en skvätt, älskar de här stövlarna!




Kommentarer
Postat av: anna

Haha, men bittra människor är ju så underbara!

2011-09-30 @ 18:10:26
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0