Gammal korg

När jag var liten fick jag en korgatt ha leksaker i av våra dåvarande grannar, en mor och dotter som också var barnvakter till mig ibland. Hur korgen ser ut kan ni se på bilden nedan. Men eftersom jag inte har någonting i min lägenhet som matchar med den ljusa korgen så målade jag om den med en burk vit sprayfärg igår.



Jag målade korgen ute på trappan och sedan fick den stå i trapphuset och torka över natten.



Just nu står den brevid den blommiga stolen med en lila pläd i sig.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Men va, vad är det du säger, gillar du inte stenarna i min näsa?!?!?!!! ;) haha

2011-09-14 @ 23:56:14
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0