Bikupans loppis

Jag och Spike låg länge i sängen idag, ända till halv nio^^
Vad skönt det är med lediga dagar mitt i veckan och inte bara helger. Känns som det finns mer att göra på veckodagarna. Idag åkte jag in till stan på förmiddagen för att besöka röda korsets loppis, Bikupan.
Oj vad jag fyndade! Vad jag köpte får ni se senare, men här kommer några bilder från själva loppis besöket.



Det finns så mycket att titta på i alla hyllor, jag skulle kunna gå i flera timmar och titta ibland. Men jag försöker undvika det för jag skulle antagligen bli ruinerad av allt jag hittade i så fall^^ För min del är det bättre att ha någotlunda uträknat innan jag går in vad det är jag vill ha och mest kolla efter det. Men självklart så tittar man lite på annat också, fast då är mitt andra knep att inte ha så mycket kontanter på mig utan bara så det räcker till det jag tänkt köpa.





Bilen var fullpackad på vägen hem med en stol och en kasse full med loppisfynd och lite annat som jag köpte på mig på vägen hem.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack :)

2011-09-06 @ 17:05:57
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0