Lillebrors 20 årskalas

Idag fyller min lillebror 20 år och igår var det kalas med nästan hela tjocka släkten för att fira detta.
Jag knäppte inte så många bilder men min mamma, syster och kusin Sofia gick omkring och knäppte några kort så här kommer de.

Lillebror Oskar.



Massa presenter.



Folk satt och såsade efter maten..





Min kusin Jeanette (som var nyklippt och fin) och 8 veckor gamla Liam.



I väntan på tårtan...



Christer och Spike



Sen blev det bebis-mys i köket^^





Jag ser ju helt flumm ut här men det bjuder jag på^^



Det knäpptes kort från alla håll..





Spike var tvungen att smaka lite på bebisen också^^



Lillebror och hans kompisar satt på altanen och tjötade och smååt av maten som blev över^^



Sedan drog hela det gänget iväg ut och folket började åka hem..



Liam fick en mössa som mamma köpt på höstmarknaden i torsdags. Så gulligt^^



Kalaset började kl 18 och vi var hemma vis 01 tiden, Spike var helt slut eftersom han inte sovit på hela kvällen så vi damp ner i sängen och somnade direkt.
Nu har vi en LUGN söndag framför oss så man är utvilad tills imorgon då det är dags för jobb igen.
 


Kommentarer
Postat av: Märta

Vilken fin klänning/tunika du har på dig! :)

2011-10-09 @ 13:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0