Paket!

Får några månader sedan hämtade jag ut ett jättestort paket på posten, har inte velat blogga om det än för ämnet har inte riktigt känts relevant just nu. Men nu har jag sett att allt fler bloggare redan har gjort inlägg om julen så nu gör jag ett också. Det som fanns i paketet var nämligen fler delar till min Disney jul servis. Sedan tidigare så har jag mattallrikar, asietter, dessertskålar, 3-vånings kakfat, hjärtformad ugnsfast form, glas och snappsglas.  
I det här paketer kom en burk med lock, kandelaber och 12 julgranskulor.



Älskar motivet som är på burken och kandelabern.
Man blir så glad när man ser det!!



Min julgran kommer att bli så fin i år!!!





Kommentarer
Postat av: emma

fina!

2011-10-01 @ 19:43:43
URL: http://jemmas.webblogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh så fina!

2011-10-02 @ 09:14:10
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0