Loppis fynden!

Nu har jag fotat allt det jag köpte på loppisarna igår så nu ska ni få se mina senaste skatter.
Jag köpte en kakburk till, för man kan aldrig ha för många kakburkar, eller?!
Den kostade i alla fall bara 5kr.



De här sex glasen har jag kikat på i flera månader på en loppis men inte köpt dem. Jag tyckte att jag kände igen dem men kunde inte komma ihåg från vart, så igår frågade jag mamma och då berättade hon att vi haft sådana glas när jag var liten som hon köpte i Ullared i början på 90-talet.
Så nu kunde jag ju absolut inte låta bli att köpa dem, 50kr fick jag betala för alla sex.



De här två ljusstakarna och vasen köpte jag också allt för 30kr.
Fast de ska få ett annat användningsområde än det de var menade för.


Samma sak gäller de här tre faten, de skall också användas på ett annat sätt. Även dessa tre betalade jag sammanlagt 30kr för.



Sedan hittade jag två lite äldre porslinstomtar som min tomtesamlande pappa ska få till farsdag och julklapp.
Den till vänster kostade 30kr och den till höger 20kr.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Många fina fynd ser jag :)

2011-10-30 @ 00:24:02
URL: http://somethingaboutcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0