Humorhimlen live Sveriges radio P3

Igår var Sveriges radio P3 i Falköping för att spela in ett avsnitt av Humorhimlen Live.
Jag och Christer åkte dit och det var riktigt härligt att få komma ur och hitta på någonting en onsdagskväll. I vanliga fall blir det bara soffhäng på vardagskvällarna för vi båa är trötta efter jobbet, det var vi igår också emn händer det någonting roligt måste man ju passa på! ^^

Först fick vi stå i kö utomhus i ca 20 minuter, sedan fick de 525st som stod först i kön och som kom in stå och vänta i foajen i en timma.
Efter det fick vi gå in och sätta oss och då återstod ytterligare en halvtimmas väntetid innan det körde igång, långtråkigt? Ohja! Men absolut värt det! 



Jag hade bara med min mobiltelefon och den kameran är inte särskilt bra, så tyvärr blev det inga bra bilder.
Men ni får nöja er med de här två som jag tog när det började och när det var slut och alla avtackades på scen.



En av komikerna på scen var Klas som gick i min paralellklass på gymnasiet, det var lite roligt!
Vi gick det estetiska programmet med inriktning teater i Skara.
Klas är för övrigt också en av killarna i Comviq reklamen som som går på tv nu där de sitter på toaletten och ringer sin kompis för att berätta att de ska riva bort plasten på hans nya mobil(om ni vet vilken reklam det är jag menar?) ^^


Kommentarer
Postat av: Nicco

Vad kul :D Humorhimmelen är awesome :)

2011-10-21 @ 23:10:19
URL: http://nicolinahamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0