Ge mig ett hus!!!

Det är så himla svårt att beskriva med ord, det är inte klokt hur mycket jag vill ha ett hus! Äga eller hyra spelar ingen roll, bara jag får göra vad jag vill med det!^^ Jag kan sitta och kolla i inredningstidningar, gå på loppisar och secondhand och få hur mycket inspiration som helst men jag har ingenstans där jag kan göra utlopp för den! Det riktigt kliar i fingrarna på mig för det finns så himla mycket jag vill göra, men jag kan ingenting annat göra än att vänta och det är såååå FRUSTRERANDE!!! GAAAAAHHH!!! 
Snälla tomten, kan inte jag få ett hus i julklapp?!





Bilderna är tagna ur en tidning jag bläddrade i på jobbet i veckan, men kommer inte ihåg vilken det var^^


Kommentarer
Postat av: Lisa L

Vad kul att du tittt in hos mig :D ja hus e d bästa som finns! Kommer ihåg då vi flyttade ihop och Anders hade hus :D större lycka var d sen då vi fick flytta till detta hus som vi väntat på i några år :D äslakr att göra fina loppis fynd att pryda huset med! kram

2011-10-23 @ 20:49:42
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Postat av: Anna

Underbar inredning !

2011-10-26 @ 13:01:43
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0