Aaaaj ajjja ajja ajj aajjj!!!!

Fan vad klumpig man ska vara då!!!! Skar nästan tummen av mig nyss som ni kanske kan tyda utifrån bilden.
Åh, typiskt! Tur att man har en bandagelåda hemma så man kan plåstra om sig själv iaf och att jag inte är rädd för blod för då hade jag antagligen legat avsvimmad på golvet nu.
Det rann hur mycket blod som helst, hela kökshandduken blev röd och jag skar ett hack i nageln och ända till baksidan av tummen, så nu har jag kanske inte samma tumavtryck längre när det läkt ihop^^ haha
Nu ska i alla fall jag och Spike sitta här i soffan en stund och tycka synd om mig^^


Kommentarer
Postat av: Anna

sååå söt !

2011-10-24 @ 23:01:38
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0