En dag i Borås

Idag har jag varit ledig och eftersom min syster har höstlov den här veckan tog hon med sig en kompis och så passade vi på att åka till Borås för att shoppa lite. Min syster var ute efter en jacka och vi andra kollade mest, fast självklart kom jag hem med lite av varje i alla fall^^

Vi kikade i en massa butiker och inne på chili fanns så himla mycket fint!!
 










Vid Knalleland i Borås finns två secondhandbutiker, en av dem är Myrorna och självklart var vi inne där och kikade.



Sist men inte minst så provade jag och min syster jackor inne på H&M, och vi köpte varsin likadan^^
Ordinarie pris var 699kr och det var 50% rabatt på dem altså betalade vi endast 349,50kr.


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad mycket fint det finns på Chilli.

2011-11-05 @ 07:47:40
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0