Adventsfint i vardagsrummet

Då var det färdigpyntat och klart i vardagsrummet, känns skönt att ha det gjort eftersom jag ska jobba hela helgen.
Hur det blev kan ni se på bilderna nedan.

I det ena fönstret har jag hängt en pappstjärna, tre genomskinliga glaskulor med glitter och ställt en hyacint.




I det andra fönstret har jag ställt en stjärna på fot och hängt några istappar i glas på gardinstången (de syns tyvärr inte så bra på bilden).


På skänken har jag ställt min adventsljusstake i brun mässing och pyntat den med vitmossa, rosetter och två ljusmanshetter som blev över.
Som ni ser står det också en stor hög med julklappar på golvet som jag slagit in i veckan. Det gäller att vara ute i tid!


Kommentarer
Postat av: Chayenne - Mamma till Freja

så fint du har det :)

2011-11-25 @ 22:08:14
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0