Somriga fötter!

Idag har vi varit och köpt lite grejer till bubblan, bränsleslang och lite sånt^^
Min syster var med och hon behövde skor till skolavslutningen så vi kikade in på skopunkten också. Hon hittade vad hon sökte och eftersom de har "ta 3 par skor o få det billigaste paret gratis", så köpte jag mig två par skor också^^ Det ena paret har jag kikat på länge, och det andra blev ett impulsköp.



Världens sötaste träskor i blommigt tyg för 249kr.

Impulsköpet blev de blommiga skorna med rosett i fram som du kan se nedan.
Även dessa kostade 249kr, men jag fick dem ju som sagt gratis^^


Kommentarer
Postat av: Sara

:) Ja jag kan tänka mig att man blir lite uppskrämd när man ser såna program, men jag tycker att dom som är med i En unge i minuten är så himla lugna av sig, jag skrek o tog i för kung o fosterland och även många andra av mina vänner, haha. Men att föda barn är verkligen det bästa man kan uppleva o jag längtar sååååå mycket till nästa förlossning :)

Oj, det var snabba ryck för din mamma :) Det kan dock vara lite negativt om det går alldeles För snabbt för då hinner kroppen inte riktigt med o då kan man spricka massor istället (). Är du hennes första barn?

2011-05-12 @ 10:28:47
URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch för att bli uppklippt! Hoppas lokalbedövningen verkligen funkade, hehe. Tänk vad hemskt annars!

Okej, ja när de tar hål på hinnorna brukar bebisen sjunka ner ännu mer o då brukar det gå fortare. De tog hål på mina med, rätt konstig känsla, typ som att man kissar sig asmycket fast ändå inte, hehe.

2011-05-12 @ 15:37:47
URL: http://sarungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0