Sommarläsning

Idag trillade det nya numret av Allt i hemmet ner i min brevlåda, har bara bläddrat igenom den lite snabbt än så länge, men stötte på några sidor som jag definitivt ska läsa ordentligt lite senare.






I det nya numret är det flera sidor som innehåller bilder och tips från Leila och hennes utekök, underbart!
Jag älskar Leilas stil, speciellt hennes färgglada kök med alla fantastiska burkar och baktillbehör.
Dessutom är ju hennes bok A piece of cake helt fullsmockad med mumsiga recept och fantastiskt vackra bilder. Även om jag inte ska baka någonting så kan jag ta fram den boken ibland och bara bläddra igenom den och kolla på alla bilder, det är verkligen en bok jag tycker att man borde äga för den piggar upp och gör en glad på så många sätt. 


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul med inspiration! :)

2011-05-20 @ 20:44:02
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0