Överraskningar!

Jag älskar överraskningar. Det får en att känna sig så speciell och älskad. MIn mamma var på Gekås i Ullared i tisdags och hon kom hem med så fina presenter till både mig och Spike! Sånt gillar vi skarpt!!!




Jag fick en supersöt grytlapp som ser ut som en cupcake och en jätte söt kökshandduk med små färgglada hänor och ägg på^^ Mamma vet vad jag gillar!




Spike fick två nya leksaker, en "kisse" som han har haft flera stycken av förut, dock finns bara huvudet och armarna kvar av den gamla så det var verkligen på tiden att han fick en ny^^
Sen fick han en jätte rolig "fågel-filur" som piper också. Så nu har han att göra ett tag, vi får väl se hur länge de håller.. jag kan meddela er om att fågeln redan blivit av med lite stoppning i benet och kissen har blivit skinnflådd. Här är vi inte rädda om våra leksaker inte^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0