Kamera-övervakning

Jag har funderat mycket över vad Spike har för sig när han är ensam hemma en liten stund, så i morse satte vi upp en kamera på ett stativ i köket med en foto-intervall på 30 minuter. Här nedan kan ni se vad han har haft för sig idag.



Kl. 07.22: Strax innan jag gick till jobbet så startade jag kameran, då låg han och sov på sin kudde.

Kl. 07.52: Spike leker på mattan.



Kl. 08.22: Spike sover.

Kl. 08.52: Sover fortfarande.

Kl. 09.22: Sitter i korgen.



Kl. 09.52: Ligger på dörrmattan (se den röda pilen).
Nästa bild kl. 10.22 var precis likadan så jag lät bli att publicera den bilden.

Kl. 10.55: Spike har lagt sig på kudden igen.



Kl. 11.22: Ligger kvar på kudden, men har vänt på sig^^

Vid 12.30 tiden blev Spike hämtad av min mamma och inga fler bilder togs.

Enligt bilderna verkar det ju faktiskt som att lille Spike sover mest när han är ensam, duktig kille man har^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0