Underbara söndag

Idag har det varit håll igång sedan tidigt i morse.
En bil har blivit nedplockad av grabbarna och jag och Spike har mest njutit i solen.
Morgonen började med frukost, sen var det bara att dra på sig arbetsbyxorna och gå ut. 



Arbetsbyxorna köpte Christer till mig för två veckor sedan på Jula, de kostade 149kr och hittades på barnavdelningen i storlek 164. Ja, jag är liten^^



Christer tar en paus från mekandet.



Nu ska bilen isär...






Jag och Spike tittar på avstånd.



Passade på att bläddra igenom nya numret av Allt i hemmet sommarspecial också.
Tidningen innehöll bland annat foton på ett riktigt lantligt drömkök.. VILL HA!!!!
 





Jag har skruvat loss alla lyktor och grabbarna lägger ner allt de fått loss från bilen i bananlådor för tillfällig förvaring.



Sedan tände vi grillen och fixade lite käk.



Christer och Ultrim sitter och njuter i solen på de utplockade baksätena från bilen.



Ultrim fick en "tatuering" av Christer medans vi väntade på grillen.



Jag kladdade lite på Christer också..


 
Vad tycks? ^^



Bilen blev också stylad av mig^^



Spike tigger mat...



Mmmm mums!!



Det har varit en helt underbar dag, hoppas på många fler av dem nu i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0