Jordgubbensdag 2011

Igår var det jordgubbensdag i Vara och jag spenderade hela dagen där med Josephine. På dagen var det marknad och på kvällen Tivoli, livemusik i parken och i öltälten. Tiden därimellan fördrevs med fika, kollade danstävling i parken och käkade pizza. En mycket trevlig dag och vi klarade oss helt undan regnet trots att det varnades för detta.

Supersöta disney-karuseller.



Josephine njuter av en kopp kaffe och mumsigt fika.



Jag bakade ett fyllt matbröd igår morse som jag hade med mig till vår lilla picnic.





Mumsiga kakor.



Christer körde mig till Varaoch efter fikat åkte han hemåt igen..



Muckar du med mig?! ^^



Josephine på tivolit, i bakgrunden är det ett gäng män på svensexa som roar sig med att åka barnkarusellen^^



Sen blev det kväll och tivolit blev färgglatt och festligt.



Jag träffade en massa folk jag inte sett på flera månader, Elina tillexempel som här står och köper en biljett till en av åkatraktionerna.










Josephine och Elina.





Sen började karusellerna plockas ihop och vi åkte hemåt.
Tack allihopa för en kanonkväll!


Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Tack söta du, fina bilder :)

2011-07-03 @ 18:15:17
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0