Shoppiloppat

Nu har jag varit i farten igen och handlat lite tilll mig själv.
Jag brukar alltid passa på att handla när det är rea eller extrapris, tycker inte att det är så viktigt att vara först med allting utan sparar hellre några kronor och köper det några veckor eller någon månad senare. På så sätt kan man handla mycket mer, eller spara de överblivna slantarna till något speciellt tillfälle.

Köpte en cremefärgad poncho från H&M i one size för 100kr på sommarrean.
Här har jag den tillsammans med ett bälte köpt på Gekås och Leggins från Ginatricot.



Tröjan på bilden nedan är köpt på Lindex och kostade 99kr på sommarrean.
Tygblomman i håret kommer också från Lindex och kostade 29kr.



Det blev ett lite större hårspänne från Lindex också, även detta i form av en tygblomma.
På rean kostade den 30kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0