Blommor, ränder och cupcakes

Jag fick med mig lite kläder och annat smått och gott ifrån gekås när vi var där i söndags, bland annat det ni ser på bilderna neda. En randig plåtburk med en cupcake på som jag förvarar lite bakprodukter i, som bikarbonat och hjorthornssalt. Burken kostade 69,95kr.
Köpte ett servettställ också och söta servetter till. Dessa kostade 39,90kr respektive 8,95kr. 


Köpte en tvålpump också, men jag har den i köket med diskmedel i istället. Tycker att det är så fult med diskflaskorna i plast, särskilt så de är halvfulla och etiketten börjar lossna av allt vatten som runnit över den. Då är det bättre att ha diskmedlet under diskbänken och fylla på tvålpumpen med jämna mellanrum. Priset på tvålpumpen var 19,95kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0