Julafton 2011

Här kommer ett riktigt bildregn från julafton.
Här är jag och Spike framför granen, redo att bege oss till mina föräldrar för lite julfirande.



<3





Hemma hos mina föräldrar.







Spike och alla julklapparna.



Min sötnos!! <3



Massor med god julmat.





Mamma och Spike



Lillasyster, mamma och jag



Efter maten var det dags att kika på Kalle Anka och hans vänner.







Mina föräldrar var iväg och tomtade för mina sysslingars barn^^



Sedan var det dags för julklappsutdelning även för oss.







Lite senare fikade vi..



När kvällen kom var alla i någon slags koma efter all mat och allt godis.
Till och med Spike. Det är jobbigt att fira jul när man är så liten^^


Kommentarer
Postat av: christer

fy faaan va sköööj

2011-12-27 @ 20:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0