Lyxmacka!

Ibland får man ta och unna sig någonting lite extra på veckorna tycker jag, det har jag gjort idag.
Jag gjorde mig en riktigt mumsig lyxmacka med räkor och annat gott nu till kvällen och den var så god.



Så här gjorde jag:

1. Bred smör och lägg skinka på en valfri smörgås, i mitt fall så blev det en fibertekaka.
2. Lägg på rejält med äggröra.
Detta fick jag ett tips på av Josephine igår och jag gjorde en egen variant.
Hacka ett kokt ägg i små bitar och lägg i en liten skål. Tillsätt 1msk majonäs, 2msk gräddfil eller cremefraish, peppar och dill efter smak och rör ihop allting till en röra.
3. Lägg på räkorna på röran.
4. Granera med gurka.



Kommentarer
Postat av: Vardaxlyx

Ser FARLIGT god ute ;-)

Massa kramar oss oxar imellan hihi!

2011-12-14 @ 20:48:19
URL: http://vardaxlyx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0