Walk in closet

I hallen i min lägenhet har jag en walk in closet, vilket det har varit ett rent kaos i fram tills idag.
Skorna har legat i högar på golvet och jag har slängt in kassar med kläder och andra saker som jag inte vetat vart jag ska göra av. Men idag blev det en ordentlig rensning av garderoben och nya hyllor kom upp på väggen.
Vi var på Ikea i förmiddags och köpte tre hyllplan och sex konsoller för att få upp alla mina skor från golvet. Hade nog behövt ett hyllplan till såg jag nu i efterhand, men det får bli nästa gång.



Hyllplanen var 28x79cm och kostade 35kr/st.
Konsollerna är i svart stål och kostade 15kr/st.
Här ligger allt på köksgolvet, färdigskruvat och redo att sättas upp.



Oj så bra det blev!
Riktigt stolt öve rmig själv^^ hihi



Skorna är på plats, väskorna hänger på krokar köpta på Rusta och alla ytterkläder hänger fint längst in i garderoben.



De skor som används mest får stå kvar i skohyllan i hallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0