Kalas för farfar

Igår var det kalas för min farfar som fyllde 75 år.
Vädret var toppen och vänner och familj samlades för att fira.
Bildregnet kommer nu.

Himlen var klarblå och flaggan var hissad.



Farmor och farfars hus i bakgrunden.
Folk samlades i trädgården där festen skulle hållas.





Jag och Christer (som aldrig kan vara seriös)^^





Jag, min bror och syster väntar medans kön in i partytältet bildas.



Dags att äta.



Det var dukat på två långbord.



Potatissallad, kallskuret, bröd och massa frukt.


Tältet var så fullt det kunde bli med de ca 45 personer som var där.



Födelsedagsbarnet i egen hög person (han är dock inte så hög, runt 160cm bara)^^



Lillebror Oskar



Mitt kusinbarn Ellen.



Jag och min kusin Annie.



Jag och Annie igen^^



Sedan var det dags för kaffe.



Farfar igen.



Mamma i rosa, min fasters man Anders till vänster och farmor och farfars granne till höger.



Min kusin Annie's fästman Denzil till vänster, faster Anneli i mitten och kusin Martin till höger.



Farfar och hans bror Erland spelade lite dragspel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0