Födelsedagspresenter

Nu har jag fotat mina födelsedagspresenter och vad jag fick ska ni nu få se.


En blomma av mamma


Världens sötaste förkläde av Josephine <3



4 st glass-/dessertskålar på fot av min lillasyster


Ett äldre plätt-gjutjärn med väldigt fina detaljer fick jag av Christer.
Kommer bli många smarriga söndagsfrukostar framöver^^


En hink med diverse prylar till bilen. som tex shampoo, tvättsvamp och en liten "luktagott-basketsko" att hänga i backspegeln fick jag av Christers mamma.


Av min bror fick jag den här muffinsplåten som gör bakverk liknande rosor.



Av mina föräldrar fick jag ett väldigt "bra att ha" verktyg, en skruvdragare.

Fick även lite pengar av min mormor och mina farföräldrar som jag ska försöka köpa något sött av, vad det blir återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0